26 Şubat 2013 Salı

Solan Bir Çiçek

Yaklaşık 1 hafta önce çok acı bir şeye , bir insanın kendi hayatına son verişine tanık oldum. Güneşli bir öğlen vakti sahilde yürürken uzaktan gördüğüm bir karaltıyı  ve sonrasında denizde oluşan anlık  hareketlenmeyi boğazın tatlı misafirleri yunuslar sansam da gerçek o değildi.
Hiç tanımadığım, bilmediğim biri hayatına son vermişti ve ben de bunun son saniyelerine şahit olmuştum. Sonrasında hep düşündüm neden acaba? Ne olmuştu da  31 yaşında bir bankacı olduğunu internetten öğrendiğim bu gencecik insan yaşamaktan vaz geçmişti? Onu neler bu kararı almaya itmişti? Neydi içinden çıkamadığı? Nasıl bir vaz geçiştir? Nasıl bir korkudur hayattan, yaşamaktan? Ve nasıl bir cesarettir  Allah’ın bizlere verdiği canı kendi ellerine alabilmek?
Bütün bu soruların bu gencecik insanla bir birlikte sonsuzluğa uçtu. Umarım gittiği yerde ruhu huzura kavuşmuştur ve ışık içindedir .

Hiç tanımasam da , bilmesem de ailesine, sevdiklerine ve geride bıraktıklarına sabır ve baş sağlığı diliyorum.

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak benim için büyük keyif. Her zaman beklerim :))