25 Ağustos 2012 Cumartesi

MERHABA

Bu sabah güneşin doğuşuyla uyandım. 


Daha doğrusu beni bu sabah uyandıran şey, güneşin ilk  ışıkları oldu. Tekrar uykuya dalmadan önce şöyle bir dışarıya baktım ve doğanın uyanışını izleyip, börtü böceğin sanki komut verilmişcesine aynı anda  ötmeye başlamalarını dinledim. Başlayan yeni güne, yeni bir hayata "merhaba" der gibiydiler. Bunları düşünürken  bu yazının giriş kısmını oluşturmaya başlamıştım bile.

Evet, bu  geç kalmış bir "hoşgeldiniz" yazısı.  Benim için yepyeni bir başlangıç olan blogumda yazdıklarımı okuyan, yorum yapan ve beni takip eden herkese merhaba :))

Ben kitaplara, okumaya tutkun , yazı yazarak kendini ifade etmesini seven biriyim. Çantamdan kitaplarım (bazen bir, bazen iki) , içi rengarek kalemlerle dolu kalem kutum ve defterim hiç eksik olmaz.Okuduklarımdan, duyduklarımdan beslenirim. Bu arada aklımdan sürekli, hiç durmadan birşeyler geçer durur. Ben de iki arada bir derede birşeyler yazar, not alırım ve bundan hiç mi hiç sıkılmam.

Hal böyle olunca da bir blog açıp aklımdakileri kaleme dökmeye karar verdim ki bunun da hikayesini zaten ERTELE-ME başlıklı yazımda anlattım. Amacım bu blogda sizlerle, bazen kendi yaşadıklarımı, duygularımı , düşüncelerimi paylaşmak; bazen çevremde olup bitenleri anlatmak; bazen de sizlerle karşılıklı fikir alışverişinde bulunmak.Yani hayata dair yaşadığımız ne varsa o.  Belki aklımıza takılanlan şeylere birlikte çözüm üretir, sorularımıza birlikte cevaplar buluruz. Ama öyle ders vermek, yol göstermek gibi amaçlarım yok. Kimseyi yargılamaya, şunu yapın, bunu yapmayın gibi öğütler vermeye de hiç niyetim yok. 

İstediğim, gönlümden geçen mümkün olduğunca sık yazıp aktif bir blog yaratmak ve sizlerle iletişim halinde olmak.  

Umarım bunu gerçekleştirebiliriz.

Tekrardan "Hoşgeldiniz".

8 yorum:

  1. Çok güzel bir merhaba yazısı olmuşş blog alemine hoşgeldinn :)

    YanıtlaSil
  2. icinden ne geliyorsa, gonlunden nasil geciyorsa ozgurce yazabilmen dilegiyle...Hep hisset, hep yaz..Eminim cok guzel seyler cikacak bu sayfalardan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim oyle olur ve ben hep yazmaya devam ederim. Guzel yorumlarin ve destegin icin cok tesekkur ederim :))

      Sil
  3. Sıkı takipcin olucam , devamli yazman lazim ona göre ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlastik o zaman. Benim de istegim o zaten. Devamli yazmak.

      Sil
  4. Canım hayırlı olsun! Hoşgeldin! Ne güzel yazmışsın her iki yazını da öyle içten, samimi :) Ayrıca bana da blogumu hatırlattığın için teşekkür ederim. En son 5 ay önce yazmışım. ben de ERTELE-meyim de yazayım artık bişiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekur ederim bu sozler beni hep motive ediyor daha cok yazmak icin :)
      Hadi yaz sen de. Bekliyorum.

      Sil

Yorumlarınızı okumak benim için büyük keyif. Her zaman beklerim :))