1 Şubat 2013 Cuma

DÜN ..

Dün sanırım o günlerden biriydi. Tatsız tuzsuz, keyifsiz bir gündü. Hani olur ya gün kendinden öyle başlar ve o şekilde devam eder. Benimki de aynen öyle oldu.

Çok yakın bir arkadaşımla kahvaltı etmek üzere sözleşmiştik. Koca Bağdat Caddesi’nde 4 ayrı yere gittik ama park yeri bulamadığımızdan hiç birine giremedik. En sonunda bir yer bulduk ve arabamızı park ettik. Tam oturduk ki arabamız çekildi. Kahvaltımız başlamadan bitmiş oldu.

Oldukça soğuk bir gündü ve ben çok ince giyinmiştim. Bütün gün üşüdüm durdum. Bir ara niyetlendim hazır indirim de varken üstüme kalın bir şeyler alayım diye ama gün alışveriş günü değildi işte. Hiç bir şeyi yakıştıramadım kendime.
Aradığım kitabı girdiğim hiç bir kitapevinde bulamadım.

Kafamı epeydir kurcalayan ve bir türlü cevabını bulamadığım bir mesele var. Dün bu konu bir türlü yakamı bırakmadı ve ben cevabı bulamamanın sıkıntısıyla bütün gün debelendim durdum. Meseleyi zamana bırakayım diyorum ama dün sanki şu ‘zaman’ denen şey üstüme üstüme geliyor gibiydi. Daha gün bitmemişti ama ben pes ettim. Enerjim bitmişti işte ötesi yok.Bir an önce dün ’ün bitmesini istedim.

Biliyorum ki hepimizin böyle günleri oluyor ve olacak da. Hayattan kaçış yok. Gönül ister ki hiç olmasın her günümüz güneşli geçsin ama olmuyor. Kimi gün yağmur yağıyor, kar yağıyor tepemize hatta fırtınalar çıkıyor. Böyle günlerde diyorum ki, “Şimdi evime gideyim, yatağıma girip yorganı tepeme çekeyim ve gün artık bitsin. Gözümü açtığımda ‘yarın’ olmuş olsun artık”. Hiçbir zaman öyle olmuyor tabi ki. Hayat ancak yaşanınca var oluyor ve bir şekilde elimizdekilerle başa çıkmayı öğreniyoruz. Zaten önemli olan da böyle günlerle nasıl baş ettiğimiz ve hayatı neresinden yakaladığımız değil mi?

Ben böyle günlerde öncelikle ‘Evet, bugün de böyle bir gün!’ deyip o günü öyle kabul ediyorum ve sessiz kalmayı, içime dönmeyi tercih ediyorum. Birçok şeyin cevabının benim içimde olduğunu öğrendiğimden beri sessizce kendi nedenlerimi bulmaya çalışıp tekrar nasıl yukarı çıkarımın cevabını araştırıyorum. Çünkü çok iyi biliyorum ki her inişin bir çıkışı var. Dibi görmeden yukarıya çıkamayacağımı artık çok iyi biliyorum Ama tabi bu benim yolum.
 Peki, ya sizin yolunuz ne? Siz neler yapıyorsunuz kendinizi kötü hissettiğiniz, her şeyin üstünüze geldiğini hissettiğiniz zamanlarda? Önerilerinizi, fikirlerinizi bekliyorum J

 

 

8 yorum:

  1. olmaz mı raykacım?!? kac gunu atlatıyorum ben bu sekilde bir bilsen... you are not alone my dear...zamana bıraktıgın mesele nedir?? belki yardımcı oluruz sana cözüm bulmana...

    YanıtlaSil
  2. İşle ilgili kafamda tilkiler dönmeye başladı:)) ne yapsam acaba diye kafam biraz bununla meşgul canım benim

    YanıtlaSil
  3. anladım canım. kolay gelsin sana. umarım sonunda mutlu olacagın kararlar cıkar ortaya:)

    YanıtlaSil
  4. HAYATA BAKIŞIMIZI BİRAZ DEĞİŞTİRİRSEK BAK NELER OLUCAK:))

    ŞİMDİ GÜNÜN ŞANSSIZLIĞINI ŞANSA NASIL ÇEVİREBİLİRDİNİZ BİR BAKALIM.
    ÇEKİLEN ARABANIZIN PEŞİNDEN KOŞMAYIP,SİZİN YERİNİZE GÖREVLİLERİN ARABINIZA GÜVENLİ BİR OTOPARK BULDUĞUNU DÜŞÜNÜP YARIM KALAN KAHVALTINIZA DEVAM EDİP GÜNÜN GERİ KALANINDA PLANLARINIZI GERÇEKLEŞTİRİP İŞLERİNİZ BİTİNCE OTOPARKTAN ARABINIZI TESLİM ALIRKEN ,BİRDE POLİSLERE TEŞEKKÜR EDİP SURAT İFADELERİNİ BURADA YAZIYOR OLABİLİRDİN. ''EMİNİM ARABANIN PEŞİNDEN KOŞMANIZ ÇEKİLMESİNİ ÖNLEMENİZİ YADA DAHA AZ CEZA VERMENİZİ SAĞLAMAMIŞTIR,SAĞLAMIŞ OLSA GÜZEL BİR KAHVALTIDAN VE SOHBETTEN GERİ KALDINIZ YANİ AN'I KAÇIRDINIZ DEMEKTİR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın ancak sadece 1 saatimiz vardı ve arkadaşım daha sonra arabasıyla işe gitmek durumundaydı. Ne yazık ki bazen bazı şeyler bizim kontrolümüzde olamıyor. Yoksa dediğin şey harika olurdu. Özellikle de polisalrin suratlarını görmek çok eğlenceli olurdu eminim :))

      Sil
  5. Yaşadığımız heran kıymetli ve tadını çıkarmak lazım, ne yazık ki bazen bunu fark edemiyoruz.
    Umarım bu günler hayatında oldukça az yer alır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur ama bunların da değerini bilmek lazım. Kötüyü bilmeden iyiyi bilemiyoruz çünkü. Sen ne dersin?

      Sil

Yorumlarınızı okumak benim için büyük keyif. Her zaman beklerim :))